چگونه عملکرد حرفه ای در حمل و نقل سنگین، باعث صرفه جویی اقتصادی و زمانی می شود؟

امروزه در زمینه های مختلفی احتیاج به جابه جایی هایی در مقیاس های بزرگ است. به عنوان مثال جابه جایی مصالح و اشیای موجود در صنایع نفت و گاز؛ پتروشیمی؛ ساخت و ساز و غیره؛ به شیوه ی سنتی دیگر کارساز نخواهد بود. به همین خاطر؛ مدیران پروژه به دنبال بهینه ترین مسیر برای نیل به مقصود می گردند. رسیدن به این مهم، میسر نمی شود مگر با به کارگیری تخصص و تجربه.

 

مجوزهای حمل و نقل

قبل از هر اقدامی؛ باید مجوزهای مربوط به حمل و نقل یک بار اخذ شوند. به این معنی که؛ پیش از حتی بارگیری محصول؛ شی یا هر چیزی؛ نیاز داریم تا با مشخص کردن نوع بار و مسیری که باید پیموده شود؛ اقدام به اخذ مجوز کنیم. این روند؛ بسته به شرایط؛ ممکن است بسیار پیچیده شود.
مجوزها، بسته به وزن؛ حجم و ارتفاع کالا یا شی مربوطه؛ در هر کشوری بایستی از اداره ی راه و ترابری اخذ شوند. به طور دقیق تر باید بیان کرد که؛ برای اخذ مجوز، با بیان خصوصیات آن و ارائه ی مسیر پیشنهادی به اداره ی حمل و نقل؛ بررسی آغاز می شود. این بررسی ها به این منظور انجام می گیرد که از صحیح و سالم رسیدن محصول اطمینان حاصل گردد. در همین راستا ارتفاع تمامی پل و تونل های موجود در مسیر بررسی می شوند.

اگر بار و محموله ی شما از دو یا چند کشور می گذرد؛ باید مجوز تمامی آن کشورها را دریافت کنید. به عنوان مثال در بعضی از کشورها ها شما برای ترابری کالایی خاص؛ باید سرعت مشخصی را رعایت کنید.

شرکت هایی که به طور حرفه ای به امر حمل و نقل مشغول اند؛ بایستی تمامی مجوزهای اداره ی راه کشور خود را اخذ کنند. این کار معمولا در یک روز کاری و یا حداکثر سه تا چهار روز امکان پذیر است.

 

انتقال و بارگیریِ ایمنِ بارهای عظیم

با فرض این که تمامی مجوزهای لازم اخذ شده؛ و تمامی تدابیر مهم اندیشیده شده باشد؛ باید توجه کنیم که چگونگی بارگیری؛ امری است حیاتی. به بیان دقیق تر کلمه؛ بارگیری صحیح و ایمن؛ متضمنِ حمل و نقلی مناسب است. مناسب ترین گزینه برای بارگیری؛ جرثقیل های هیدرولیکی هستند. با در اختیار داشتن این گونه جرثقیل ها می توان با خیال راحت و به طور دقیق امر بارگیری را به سرانجام رساند. امروزه جرثقیل های هیدرولیکی می توانند بارهایی از۱۰ تا۴۵۰ تن را جابه جا کنند. هم چنین در صورت وجود شرایط خاص؛ امکان بارگذاری های بیشتر و سنگین تر نیز موجود است.

همواره عیار شرکت های خدماتی در این حوزه با در اختیار داشتن تجهیزات و تجربه ی کافی در زمینه های حفاری سنجیده می شود. یعنی شرکتی که دستی بر آتش حمل و نقل سنگین مصالح حفاری داشته باشد؛ یک سرو گردن بالاتر از سایرین قرار می گیرد.

 

مزیت های خدماتی شرکت امیر کبیر در حوزه ی حمل و نقل سنگین

شرکت امیرکبیر در زمینه های ساختمانی؛ حفاری های نفت و گاز؛ و حمل و نقل های سنگین فعال است. تجربه ی بالا؛ در کنار تخصص و در اختیار داشتن نیروهای کارکشته سبب تمایز خدمات این شرکت گشته است. به این ها بیافزایید رعایت نکات ایمنی در بالاترین سطوح ممکن را که به مدد در اختیار داشتن تجهیزات بی نظیر میسر می گردد.

ما در حمل و نقل سنگین کالا ها و تجهیزات مورد نیاز شما تخصص و تجربه کافی را داریم. همچنین اخذ مجوزهای لازم در این امور از جمله ی خدمات ماست. کار با ما روند پروژه ی شما را تسهیل کرده و باعث آرامش ذهنی شما می شود.

هر پروژه ای در هر سطح و مقیاسی؛ تدابیر و تجهیزات خاص خود را می طلبد. از کوچکترین پروژه ها؛ تا وسیع ترین ها؛ ما آماده خدمات رسانی هستیم.
حضور ما در محل پروژه ی شما؛ امنیت؛ و پیشرفتِ قابل قبول روند کار را به همراه خواهد داشت. این در صورتی است که سخت ترین وخطرناک ترین امور را با این کیفیت انجام می دهیم.

دفعه ی بعد که با یک پروژه ی حمل و نقل سنگین مواجه شدید؛ شرکت امیرکبیر را در نظر داشته باشید.

برای آگاهی از خدمات ما همین امروز تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *