تامین و اجاره جرثقیل

شرکت امیرکبیر قادر است تجهیزات کامل جرثقیل های زمینی را با برندهای مختلفی ارائه کند.

این جرثقیل ها قادرند وزن های ۶۰ تن تا ۶۰۰ تن را جابجا کنند و البته مقرون به صرفه، ایمن و کارآمدند. همه جرثقیل های زمینی سودمند می باشند، چون محورهای بلند و ظرفیت های بالا دارند.

همه جرثقیل های زمینی ما توسط اپراتورهای خبره کار می کنند تا اطمینان حاصل شود بر حسب ایمنی و سودآوری پروژه شما، بهترین نتایج حاصل می گردد.

از سازه های مسکونی؛ تا صنعتی و عمومی؛ جرثقیل ها عناصری هستند لازم؛ ضروری و همواره حاضر در روند اجرا و ساخت. این جرثقیل ها هستند که امکان حمل و نقل و جابه جایی امنِ بارها و اشیا را ممکن می سازند. شایان ذکر است که طیف گسترده ای از جرثقیل ها وجود دارند و این گستردگی جابه جایی ساده یک فوت تا بلند کردن افقی و عمودی تا ارتفاع۳۰ فوت را ممکن ساخته است.

در یک سایت پروژه، جرثقیل ها دو وظیفه مهم و اساسی دارند. اول این که به نوعی حمل و نقل ابزار آلات از یک گوشه سایت به طرف دیگر آن را به عهده می گیرند و دوم این که بلند کردن و قرار دادن مصالح و قسمت های مختلف سازه به محل مورد نظر را انجام می دهند.

جرثقیل ها گرانقیمت می باشند، و با قطعات پیچیده ازتجهیزاتی ساخته شده اند که نیازمند دانش تخصصی برای اطمینان از ایمنی اپراتورها و کاربران اطراف آنها هستند.شکستن، خرابی و حوادث جرثقیل میتواند منجر به هزینه های قابل توجهی برای جایگزینی قطعات جرثقیل آسیب دیده و شکسته ، بار آسیب دیده و ترمیم هرگونه آسیب رسیده به محیط اطراف باربرداری گردد. در بدترین حالت، چنین حوادثی میتواند باعث صدمات جدی و حتی مرگ و میر گردد. علاوه بر هزینه اولیه خرید جرثقیل، مسئله تعمیر نگهداری همراه با ابزارهای تخصصی برای خدمات، یک جرثقیل را تبدیل به یک هزینه جاری قابل توجه می سازد.

تامین و اجاره جرثقیل

حفظ سرمایه

اجاره کردن باعث حفظ سرمایه و آزاد بودن سرمایه برای کارهای دیگر که احتمالا سود بیشتری هم دارند می شود.

افزایش ظرفیت وام گیری

کاربران تجهیزاتی که آنها را اجاره می کنند نه اینکه بخرند، می بینند که این کار راحت تر است چون نسبت دارایی ها به تعهدات شان بهتر است. زیرا تجهیزات به عنوان یک مسئولیت یا هزینه در طرازنامه قید نمی شود، در نتیجه مسیر نرمال کسب اعتبار بانکی مختل نمی شود. این مسئله در تضمین مناقصه های ساخت و ساز اهمیت دارد.

حداقل تجهیزات برای کار

مالکیت تجهیزات به صورت خاص زمانی گران تمام می شود که تجهیزات بیکار باشند. زمانی که مالکیت تجهیزات اصلی با اجاره دادن شان ترکیب شود، زمان بیکاری به حداقل می رسد.

کنترل هزینه

با اجاره تجهیزات، کنترل هزینه ها بهتر صورت می گیرد. آگاهی از هزینه های دقیق مالکیت تجهیزات، دشوار است. تجهیزات اجاره شده می توانند یک عدد هزینه ای مشخص داشته باشند- چیزی که در صورتحساب اجاره می آید.

اسقاط

جاره روزانه، اسقاط را از بین می برد. ریسک های مالکیت در مورد تجهیزات اجاره شده وجود ندارد. در اینجا می توان جدیدترین و به روزترین تجهیزات را به راحتی اجاره کرد.

تجهیزات مناسب برای کار

مالکیت، نوع دیگری از ناکارآمدی را از طریق استفاده از اندازه غلط و نوع تجهیزات برای یک کار خاص، تحمیل می کند، علیرغم اینکه تجهیزات مستهلک هم نباشند. این یعنی هزینه های اضافی و پنهان بیشتر. اجاره دهنده تضمین کننده تجهیزات مناسب برای هر کار است.

مالیات و گواهینامه های مالکیت شخصی

هیچ هزینه مالیات یا گواهینامه مالکیت شخصی برای تجهیزات ارائه شده وجود ندارد.

کنترل موجودی

مزیت دیگر اجاره، کنترل بهتر موجودی است. پیمانکاران در زمان اجاره تجهیزات، با ضررهای مربوط به سرقت، کمتر روبرو می شوند. تجهیزاتی که اجاره شده اند و قرار است در پایان کار به مالک اصلی برگردانده شوند، بهتر مراقبت می شوند.

انبارداری

تجهیزات انبارداری به ندرت برای تجهیزات اجاره داده شده لازمند. اجاره دادن باعث می شود پیمانکاران با کمترین هزینه سرباری، فعالیت کنند.

جابجایی

جابجایی تجهیزات اجاره داده شده به محل کار پیمانکار یا مشتری ای که فاقد امکانات این چنینی است، توسط خود شرکت انجام می گیرد. پیمانکار می تواند با چند صد مایل فاصله این تجهیزات را بر اساس جایی که می خواهد از آنها استفاده کند سفارش دهد. قابلیت دسترسی و راحت بودن یکی از مهمترین مزیت های اجاره بدون مالکیت محسوب می شوند.

تعمیر و نگهداری

تجهیزات اجاره شده شامل تعمیر و نگهداری روزانه می باشند. کاربر نیازی به خرید قطعات یدکی، تامین آنها، تعمیرات مکانیکی یا ثبت سوابق تعمیر و نگهداری ندارد.

خرابی

هزینه های مرتبط با خرابی تجهیزات ما تحت پوشش قرار می گیرند. زمانی که تجهیزات اجاره داده شده خراب شوند، جایگزین می شوند و کمترین زمان برای خوابیدن پروژه مربوطه لازم است.