پنج سوالی که وقتی یک جرثقیل اجاره می کنید، باید به آن ها پاسخ دهید

پنج سوالی که وقتی یک جرثقیل اجاره می کنید، باید به آن ها پاسخ دهید

در صنایع ساختمانی؛ آب و برق؛ تخریب و از همه مهمتر نفت و گاز؛ استخدام و اجاره جرثقیل اجتناب ناپذیر است.
با توجه به رقم های قابل توجه اجاره جرثقیل؛ در کنار هزینه های بالای تعمیر و نگهداری؛ ضروری است که قبل از استخدام این ماشین آلات سنگین؛ از میزان هزینه ها و شرایط آگاهی پیدا کنیم. پیرو این موضوع؛ به نظر می رسد پاسخ به چند سوال زیر شما را در این راستا رهنمون خواهد کرد.

۱. میزان تجربه و سابقه افراد چگونه است؟
بدون شک؛ هر فرد فعالی در حوزه های مذکور می داند که تجربه پیمانکار؛ یا شرکت اجاره دهنده جرثقیل؛ عنصری است حیاتی. شرکت امیر کبیر از سال۲۰۰۴ در ایران و سایر حوزه های خاور میانه مشغول به کار است.

۲. آیا تجهیزات و تمهیدات بسته به شرایط فراهم است؟
پروژه های مختلف؛ بسته به قرارگیری محل و نوع کار؛ تجهیزات متنوعی می طلبد. شرکت ما با در اختیار داشتن تسهیلات متنوع و با کیفیت؛ امکان به ثمر رساندن هر پروژه ای را فراهم می کند. هر پروژه ای؛ در هر سطحی؛ از ده الی۱۰۰۰ تن؛ توسط شرکت ما امکان اجرا دارد.

۳. اوپراتورها چه کیفیتی دارند؟
علاوه بر در اختیار داشتن مدرک و گواهینامه های مربوطه ؛ تمامی افراد با کیفیت تمام آموزش دیده اند و توجیه هستند. تجربه ی وسیع در همه ی زمینه های ساخت و ساز؛ آب و برق؛ نفت و گاز؛ پتروشیمی و تخریب را نیز به آن بیافزایید.

۴. وضعیت بیمه به چه شکل است؟
اگر با شرکت ما همکاری کنید؛ بیمه به عهده ی ماست. به این معنی که تمامی خدمات مربوط به حوزه ی خدماتی؛ مشمول بیمه می شود. از آن جا که ما تنها اجاره دهنده نیستیم؛ بلکه خدمات جامعی ارائه می دهیم؛ در نتیجه باید خیالتان از خدمات مربوطه(بیمه) راحت باشد.

۵. به طور کلی در هنگام استخدام یک جرثقیل به چه اطلاعاتی نیاز است؟
به منظور تخمین هزینه های پروژه؛ در اختیار گرفتن تجهیزات مناسب و مدیریت بهینه ی پروژه توصیه های ارائه شده مفید زیر به نظر می رسد:

• حجم و وزن؛ کالا یا اشیائی که احتیاج است جابه جا شود؛ بایستی تخمین زده شود. این امر کمک می کند تا جرثقیل مناسبی استخدام شود.
• موانع اطراف کالا؛ بار و اشیا مربوطه بایستی مشخص شوند. به عنوان مثال اینکه شی در بین درختان است؛ در مجاورت ساختمان است و یا در فضای باز قرار گرفته.
• فاصله؛ یا شعاعِ قرار گیری اشیا از محل پیش بینی شده برای نصب جرثقیل.
• میزان ارتفاعِ عمودی که اشیا بایستی حمل شوند. به طور مثال ممکن است احتیاج باشد که اشیا تا ۱۸ طبقه جابه جا شوند. گاهی هم بیش از ۴ طبقه نیاز نیست.
• محدودیت های واقعی باید شناسایی شوند. به عنوان مثال باید به درک درستی از این مطلب دست یافت که آیا می توان در روی خاک پروژه بدون مشکل؛ جرثقیلی قرار داد یا خیر(اگر نه باید تمهیدات لازم را اندیشید).
• محل پروژه کجاست؟ باید به طور دقیق بدانیم که حمل و نقل جرثقیل و سایر تجهیزات چه مسیری را باید بپیمایند.
• ارزش کالا یا اشیایی که باید حمل شوند. ارزشی را که جابه جا می کنیم باید سنجیده شود. علت این امر؛ یافتن بیمه ی مناسب است.
نتیجه گیری
سطرهای بالا به این منظور نگاشته شد که اطلاعات شما را راجع به استخدام و اجاره جرثقیل بالا ببرد. اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید با ما تماس حاصل فرمایید؛ همچنین امکان برقراری ارتباط آنلاین هم موجود است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *