خدمات نصب سنگین

خدمات نصب سنگین

صنایع سنگین، به شاخه هایی اطلاق می شود که یا پیچیدگی های فراوان و تو درتو داشته و یا خودروها، ماشین آلات و ابزارآلات سنگین در آن ها دخیل باشند؛ و البته باید به حاصل و اندازه محصولات خروجی هم توجه داشت و به آن ها نیز اشاره کرد. به همین خاطر است که صنایع سنگین معمولا شامل اقدامات کنترلی و ایمنی وسیع تری هستند و همچنین روند سرمایه گذاری و فعالیت در آن ها پیچیدگی ها و شرایط منحصر به فرد خود را دارد.

حمل و نقل و ساخت و ساز؛ در صنایع بالادستی و سنگین؛ جزو دسته ای هستند که مشمول قوانین مرکزیِ فراوان و دارای جزئیات قابل تامل هستند. در واقع و به بیان دیگر می توان این گونه گفت؛ که حمل و نقل سنگین ؛ ساخت و ساز یا همان نصب سنگین و صنایع سنگین؛ حوزه هایی هستند درهم تنیده؛ که در ارتباط باهم فعالیت گسترده ای دارند؛ و علاوه بر این مشمول قوانین گسترده ای می شوند.

در حوزه ی سرهم سازی و مونتاژ (اسمبل) و همچنین برچیدن و باز کردن قطعات در مقیاس های وسیع و سنگین که همان فرآیند نصب سنگین میباشد؛ گروه امیر کبیر از افراد حاذق؛ کارکشته و ماهری سود می برد. به بیان دقیق تر باید گفت؛ که از کوچکترین کارها؛ تا پیچیده و گسترده ترین خدمات؛ این تیم هدفش را روی اجرای دقیق؛ بی نقص و حرفه ای ماموریت های محوله بنا نهاده است.

متخصصان ما؛ در تمامی مراحل؛ و حوزه های اجرایی ؛ در کنار شما خواهند بود. ما در این مجموعه؛ از متخصصانی در تمام حوزه های صنعتی سود می بریم.

 

افقی از خدمات ارائه شده در این شرکت

  • برنامه ریزی اختصاصی؛ مشاوره و آماده سازی کامل در مسیر پروژه به وسیله ی متخصصین حاذق و مجرب.
  • نصب سنگین و فوق سنگین و برپایی و جمع آوری ماشین آلات؛ ابزارآلات و مصالح سنگین در سطح پروژه.
  • حمل و نقل سنگین وسایل مورد نیاز به محل سایت یا پروژه
  • آماده سازی برای سرهم سازی و نصب سنگین نهایی
  • تدارک ماشین آلات؛ جرثقیل ها و تمامی ابزارآلات مورد نیاز از این دست
  • نصب سنگین، سرهم سازی، برپایی و تطبیق ماشین آلات و مصالح
  • پشتیبانی در هنگام اجرای پروژه
  • نصب سنگین ، سرهم سازی و آماده سازی تمامی ابزارآلات خاص و پیشرفته

 

برپا سازی و نصب سنگین

شرکت امیرکبیر ابزارآلاتی در دست دارد که می توان با آن ها تا ظرفیت ۱۲۰۰ تن را حمل؛ جابه جا و در نتیجه آماده نصب کرد.
ما به شما این ها را پیشنهاد می دهیم:

  • پلت فرم یا مکانی برای نصب و برپایی
  • پلت فرم یا مکانی برای تعمیر و نگهداری
  • ارائه خدماتِ حمل و نقل
  • تمامی مراحلِ درگیر با پروژه های تجدید پذیر

 

امنیت و ایمنی مهم است

سالم و سلامت رسیدن؛ در بحث صنایع و ابزارآلات سنگین و نصب سنگین، ایمنی و سلامت حمل و نقل از عوامل بسیار بسیار کلیدی و مهم است. و درست به همین خاطر است که اپراتورهای نصب سنگین باید ضمانت و مسئولیت کار خود را پذیرا باشند. شرکت امیرکبیر جایی است که درصورت همکاری؛ ضامنِ حسنِ حمل و نقل سنگین محموله های شما خواهد بود و آن ها را ضمانت خواهد کرد. این کار با نظارت پیوسته و گسترده و همچنین در اختیار داشتن متخصصانی کارکشته محقق خواهد شد.

 

افزایش ایمنی- کاهش هزینه ها

علی رغم آموزش دیده بودن اپراتورها و مسولان درگیر در حوزه ی ایمنی؛ حوادث درگیر با مشکلات ناشی از حمل و نقل سنگین و باربرداری سنگین و نصب سنگین؛ جزو مهم ترین ها طبقه بندی می شوند. برقراری شرایط ایمنی طبقِ ضوابطِ معمول؛ لزوما به معنی جلوگیری از وقوع حوادث نخواهد بود.
سیستم های امیرکبیر تمامی سرویس ها؛ و به بیانی متنوع ترین پیشنهادها را به شما برای اخذ سرویس ارائه می کند. سرویس هایی که در نهایت ایمنی در نصب سنگین و حمل و نقل سنگین را مطمئن خواهند کرد. تمامی نیروهای حاضر در گروه ما؛ از حرفه های میدانی گرفته؛ تا مدیران پروژه؛ آمادگی انجام وظیفه در سخت ترین و پیچیده ترین شرایط هستند.

برای هرکاری؛ فارغ از نوعِ آن؛ تمامی تلاش و کوشش ما به کار بستن حداکثر توان؛ به منظور کاهش حداکثری هزینه ها؛ و افزایش بازدهی و عملکرد شما به همان میزان است.

به علاوه ی کارکنان و متخصصان حاذقی که در اختیار داریم و همواره به حضور آن ها می بالیم؛ ما تجهیزات مجهزی در اختیار داریم که امنیتِ محموله و یا حسنِ اجرای پروژه ی در دست شما را در تمامی مراحل متضمن خواهد شد. این گونه باید گفت که، مهم نیست پروژه ای در چه حد مد نظر شماست؛ ما نیروی انسانی به علاوه ی ابزارآلات لازم برای مدیریت آن را در اختیار داریم.

با توجه به سابقه ی درخشان شرکت امیرکبیر، می توان این گونه گفت که تکنولوژی پیشرفته؛ دست در دستِ نیروی متخصص و حاذق؛ توانایی برپایی؛ جمع آوری و حمل نقل یا به عبارتی نصب سنگین در هر سطحی را فراهم آورده است. ما می توانیم پروژه های شما را به راحتی به مقصود برسانیم؛ چه در داخل و چه خارجِ ایران.

برای ما؛ ماموریت حمل و نقل مصالح و اشیا؛ با تخلیه آن به پایان نمی رسد. بلکه یک خدمات مشتری محور، جامع و دارای حداکثر پوشش، هدف ما است. در واقع کار ما از مشورت و برنامه ریزی اولیه آغاز و تا اتمام پروژه شما به طور کامل و صد در صدی ادامه می یابد.

در واقع، تیم مورد اطمینان ما،کامل و ایمن ترین راه و روش برای نصب سنگین قطعات و ابزار آلات را ارائه می دهد. این خدمات می تواند تا سنگین ترین و پیشرفته ترین ماموریت ها گسترش یافته و به بیانی حتی راکتورهای صنعتی را نیز در بر گیرد. همچنین و علاوه بر این؛ انباشت بیش از یک دهه تجربه و تخصص؛ ما را قادر به انجام ماموریت در حوزه های نصب سنگین نیروگاهی هم می کند.

این مباحث؛ که تحت مدعا به نظر می رسد؛ با در اختیار داشتن ابزارآلات و تکنولوژی های پیشرفته از جرثقیل ها گرفته تا ابزارآلات هیدرولیکی؛ جامه ی عمل به قامت خود می بیند.

در واقع ما به عنوانِ پاسخی برای نیاز به انبارسازی؛ حمل و نقل سنگین و باربرداری سنگین و بارگذاری قطعات و ماشین آلات سنگین هستیم. همین اقدام می تواند منجر به برداشتن باری سنگین از شانه های شما شود. با هزینه ای کمتر و بازدهی و سوددهی بالاتر.
فرآیند نصب سنگین متخصص می طلبد

مهندسینی که ما در اختیار داریم، ابتدا شرایط و مولفه های مرتبط با ماموریتی که شما به ما واگذار می کنید را به دقت می سنجند. و سپس با در نظر گرفتن همه ی جوانب، برای انجام ماموریت شما، به طور مناسب و مقتضی ضمانت می دهند: بسته به سطح علاقه و نیاز مشتری؛ تدابیر امنیتی اتخاذ می شود و این تدابیر می توانند آن قدر تخصصی باشند که حتی مرکز ثقل و محاسباتی از این دست را دل خود بگنجانند.
شرکت امیرکبیر، در سطح و مقیاسِ حجمیِ متوسط و سنگین؛ جرثقیل و ابزاری دارد. البته در همین سطح از فعالیت در حوزه های مختلف و متفاوتی فعالیت دارد. این حوزه های کاری عبارتند از: نصب سنگین و راه اندازی توربین و ژنراتور؛ سیستم های بخار؛ ترنسفورماتورها؛ تانکرهای انبار و غیره.
صنایع انرژی
صنایع مرتبط با حوزه های انرژی امروزه از مهم ترین قسمت های دخیل در کیفیت زندگی اجتماعی ما انسان ها به شمار می آیند. از ابتدای تاسیس؛ ما با پروژه ها و امور دخیل در صنایع انرژی از قبیل انرژی هسته ای؛ انرژی باد؛ و گرمایی همکاری داشته ایم

در این صنایع؛ ناگزیر اشیا و مصالح و ابزارآلاتی در مقیاس های بسیار بزرگ وجود دارند. شرکت ما با در اختیار داشتن جرثقیل ها و ماشین آلاتی؛ خاص و طراحی شده برای این حوزه ها؛ می تواند تمامی مراحل مرتبط با یک ماموریت نصب سنگین در این شاخه را؛ تمام و کمال به انجام برساند. این ماموریت ها از حمل و نقل اولیه؛ تا برپایی تجهیزات و آماده به کار کردن پروژه؛ گسترش می یابد. و نیازی به ذکر نیست که اخذ مجوز ها و رعایت و ضمانت ایمنی هم به عهده ماست.

ما روی عناوین زیر تمرکز داریم:

  • ایجاد کیفیت و افزایش بهره وری منابع انرژی موجود از طریق نوآوری و افزایش فناوری.
  • نصب سنگین و راه اندازی منابع ایجاد انرژی جدید نظیر واحدهای فتوولتائیک؛ نیروهای در ارتباط با هیدرو.
  • حمل و نقل سنگین وسایل و ابزار آلات حجیم
  • مدیریت مجوزها و عناوین ایمنی لازم برای روند پروژه.
  • نصب سنگین ، ساخت و ساز و برپایی نیروگاه های فشار قوی و فوق آن.
  • کار تخصصی به روی ژنرتورها و نه تنها نیروگاه ها در مقیاس کلی.

 

صنایع شیمیایی

علاوه بر حوزه انرژی؛ ما تمرکز و تخصص های فراوانی در حوزه های صنایع شیمیایی داریم و با در اختیار داشتن ابزارآلات و جرثقیل های مناسب توانایی انجام اقدامات لازم در این حوزه را دارا می باشیم.

فعالیت در حوزه شیمیایی نیازمند تخصص و کسب مجوزهای فراوان و دقیق است؛ و شاید علت اصلی نیاز مشتریان؛ به شرکت های حرفه ای همچون ما؛ همین مطلب باشد. به لطف سال های متمادی تجربه در این حوزه؛ می توانیم با قاطعیت و اعتماد به نفس اعلام کنیم که نقطه ناشناخته ای در این چهارچوب برای ما وجود ندارد و هرگونه خدمات رسانی از طرف ما در تمامی قسمت ها از هماهنگی های کلی گرفته تا جزئیات اجرایی در معرض عملکرد ماست.

ما روی مسائل زیر تمرکز داریم:

  • بهسازی و تعمیق تکنولوژیکِ راه ها و ابزارآلات موجود
  • پیشرفت عمومی و کلی در روش ها
  • ساخت و ساز تاسیسات جدید و نو
  • حمل و نقل وسایل و ابزارآلات سنگین و فوق سنگین
  • نصب و راه اندازی تانکرهای سنگین

 

مهندسی مکانیک

کار کردن در حوزه ی مهندسی مکانیک؛ برای ما بسیار ساده است. فراتر از این؛ در تمامی حوزه های حمل و نقل و هر آن چه با این مهندسی در ارتباط است؛ تخصص کافی و وافی داریم. از پمپ های صنعتی گرفته تا تجهیزات کنترل و مدیریت پسماند.

به سبب گستره وسیع تخصص و امکاناتی که در اختیار داریم؛ امکان سوریس دهی تخصصی و انفرادی به هر مشتری برای ما مقدور است و به بیانی خود را ملزم به ان می دانیم. مثل تمامی شئون؛ به سبب تجربه ی گران بها در این حوزه؛ امکان توسعه و بهبود روند و برنامه های پروژه را برای خود مقدور می پنداریم. شایان ذکر است؛ افزون به جنبه های نظری؛ می توانیم در شاخه های عملی هم؛ شخص و فرد مورد اطمینان شما باشیم. از نصب سنگین گرفته تا حمل و نقل و برپایی و آماده به کار ساختن تجهیزات.

ما روی بندهای زیر تمرکز داریم:

  • حمل و نقل؛ نصب سنگین و راه اندازی تجهیزات و ماشین های صنعتی
  • بهود و توسعه ی ماشین های حفاری
  • جمع آوری و سرهم سازی بهینه و مرغوب تر در حوزه ی ماشین و ابزارآلات
  • تاسیس و قراردهی واحدهای تهویه هوا؛ فشار و پمپ های گرمایی

 

صنایع ساخت و ساز

قابل پیش بینی است؛ که عمده سفارش ها و ماموریت های ما معطوف به حمل و نقل و ارائه خدمات در حوزه های ساخت و ساز است. حمل و نقل؛ سرهم سازی؛ و به طور کل نصب سنگین و آماده سازی تمامی تجهیزات؛ به عنوان مثال تاور کرین هایی که در پروژه یا سایت های ساختمانی خود به کار می گیرید از جمله ی تخصص های ما است.

به طور معمول؛ ما تمامی تجهیزات و مصالح حجیم و عظیمِ سازه های غول پیکر را به عهده داریم. از پل ها گرفته تا تیرها و سازه های بتنی پیش ساخته.

در این زمینه ما روی بندهای زیر تمرکز داریم:

  • حمل و نقل؛ و نصب سازه های پیش ساخته؛ در مقیاس عظیم و درشت؛ و همچنین تاور کرین ها
  • پشتیبانی و بهینه سازی روند ساخت و سازهای عظیم؛ نظیر مراکز عمومی خرید؛ استادیوم ها و سازه هایی از این دست.
  • کارهای کمکی؛ پشتیبانی و امدادی در روند ساخت و ساز سازها(نوعی مشاوره به منظور بهبود کار)
  • حمل و نقل و نصب پایه ی پل ها؛ قطعات پل ها؛ و پل های موقتی
  • نصب و آماده به کار ساختن؛ پمپ های گرمایی؛ بیلبردهای تبلیغاتی و تجهیزاتی از این دست

به طورکلی در تمام صنایع زیر از خدمات نصب سنگین استفاده میشود

صنعت نفت و گاز
معدن و صنایع مرتبط با این حوزه
کارهای حوزه ی عمومی
کارهای مرتبط با راه و جاده ها(صنایع راهسازی)
صنایع مرتبط با چوب و جنگل
صنایع و کارخانجات به طور کلی
صنایع نظامی
صنایع راه آهن و ریل کشی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *