شیوه های متفاوت بستن قرار داد برای اجاره جرثقیل ها

شیوه های متفاوت بستن قرار داد برای اجاره جرثقیل ها

اگر درگیر با پروژه یا ماموریتی هستید که به جرثقیل احتیاج دارد، اما یکی از این ماشین آلات را ندارید، راه پیش رو، اجاره جرثقیل است. شما یا می توانید تنها فقط جرثقیل و ماشین آلات موردنیاز را اجاره کنید؛ ویا جرثقیل و اپراتور را با هم یا جداگانه به خدمت خود در آورید. هر کدام از این دو روش قرار دادهای مخصوص به خود را دارند.
در ادامه سناریوهای مختلفی که در هر مورد پیش خواهد آمد را معرفی می کنیم.

 

اجاره نیروی کار

در این شرایط شما جرثقیلی در اختیار دارید اما توانایی استفاده از آن به هر دلیلی را ندارید. اکنون به عنوان یک شرکت؛ به دنبال شرکت خدماتی می گردید که نیروی متخصص و با تجربه را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید برای به انجام رساندن یک ماموریت بهترین نتیجه را کسب کنید. در این شرایط تنها و تنها حصول اطمینان از مهارت اپراتور ضروری است و باید به هر نحوی با استناد تخصص و تجربه ی فرد اثبات گردد.
و اما خدماتی که در این حوزه دریافت می شود علاوه بر خدمات فنی؛ سرویس های بیمه است. یعنی شما باید در قبال قراردادی که با شرکت مربوط می بندید، بیمه برای اطمینان از سلامت ابزارآلات و ماشین های صنعتی و سنگین خود، از قبیل جرثقیل ها را دریافت کنید. این نوع قرار داد در تمامی حوزه های کاری از نفت و گاز گرفته تا سایت های عمرانی رواج دارد.
البته تجربه بالا و دقت کافی شما متضمن استخدام و همکاری با فرد و متخصصان قدرتمند و حرفه ای خواهد بود.

 

اجاره کامل

در صورتی که شخصی را برای کنترل و هدایت جرثقیل در اختیار ندارید، بایستی همزمان جرثقیل و شخص متخصص را به خدمت بگیرید. این اتفاق معمولا در پروژه های کوچک رخ می دهد. جرثقیل و اپراتور همزمان در سایت حضور یافته و مبادرت به انجام ماموریت می کنند. و البته اگر کار بیش از یک روز ادامه یابد، جرثقیل در محل پروژه شما خواهد ماند. علاوه بر این به دلیل حضور اپراتور، شما هیچ بیمه ای بر عهده ندارید. همچنین اینکه تمامی بخش ها و حسن انجام وظایف از طرف شرکت خدماتی و اپراتور تضمین شده خواهد بود.
مهم نیست که چه جرثقیلی نیاز دارید. جرثقیل سقفی، تاور کرین، تلسکوپی یا هر نوع دیگری، می توانید آن را اجاره کنید و سرمایه خود را درگیر خرید نسازید.

علاوه بر این در این حوزه شما مسوولیت زیادی بر عهده نخواهید داشت. همانطور که همواره تکرار و تاکید می شود؛ قبل از اجاره جرثقیل و انتخاب نوع قرار داد به خوبی ماموریت و پروژه خود را بشناسید. اگر به خدمات و مشاوره احتیاج داشتید با شرکت امیر کبیر ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *