شروع-یک-فصل-جدید-در-صنعت-جرثقیل-و-کرایه-تجهیزات

 شروع یک فصل جدید در صنعت جرثقیل و کرایه تجهیزات

 

شرکت هایی که در سال گذشته جرثقیل اجاره میدادند برای تجهیز به ایمن ترین و به روز ترین تجهیزات به شدت تحت فشار بودند. به صورتی که در بعضی موارد استراتژی ها در بازار اجاره و مدیریت ناوگان تغییر میکنند. کلینت واتر مدیر عامل شرکت کرین نتورک،این تاثیرات را مورد بحث قرار می دهد. شرکت هایی که در سال جاری با وجود بسیاری از عوامل از جمله نرخ رکود، به اجاره جرثقیل ها ادامه داده اند. تقا ضا در سال ۲۰۱۷ کمتر از آنچه انتظار می رود بود، این روند از سال ۲۰۱۶ ادامه پیدا کرده است و حتی به نظر می رسد نرخ اجاره جرثقیل همچنان رو به کاهش است. ولی متاسفانه هزینه های کسب و کار برای شرکت های اجاره ای جرثقیل، کاهش نیافته است، مگر اینکه تغییرات قابل توجهی در تعداد پرسنل انجاش شده باشد( تعدیل نیرو) و یا کاهش دارایی ها به شکل نقدینگی صورت گرفته باشد.

این روند در اکثر مناطق جهان به وجود آمده است به خصوص در جاهایی که تجهیزات موجود بیشتر از شغل هایی که نیاز به تجهیزات دارند است. نتیجه این است که برای نگه داشتن نیروی انسانی شرکت های جرثقیل با کاهش نرخ اجاره به کار خود ادامه می دهند. که این به نوبه خود، یک مشکل در سیستم پرداخت پیمانکاران ایجاد میکند، چرا که با این روند تأخیر انداختن آنها همچنان محدود به پرداخت پروژه های تکمیل شده هستند. تنخواه (بودجه احتیاطی) پایین و مدت زمان بیشتری برای پرداخت سبب فاجعه برای بسیاری از فروشندگان تجهیزات سنگین و شرکت  های اجاره جرثقیل شده است. بازار فعلی حتی برای شرکتهای جرثقیل آمریکای شمالی و همتایان اروپایی چالش بران یز ا ست. شرکت هایی با ذخایر مالی و سیع، متکی به شخص ثالث، با بهره برداری مناسب از ناوگان خود و ساکن در مکان های جغرافیایی استراتژیک در برابر تجزیه شرکت مقاومت می کنند.با این حال، افرادی که پروژه ها .خود را از دست دادن درباره نرخ های معمول شده اجاره سؤال می کنند. نتیجه یک جنگ چانه زنی است که شهرت آن جهانی است

این روند برای شرکتهای کوچک و متوسط که از الگوی دارایی عملیاتی و نیروی انسانی برای بازپرداخت هزینه ها استفاده می کنند، ممکن است به تعادل شرکت صدمه بزند. برنامه های بازپرداخت مداوم و مدیریت سازمان با تنخواه (بودجه احتیاطی) پایین می تواند منجر به فروش ارزان تجهیزات و یا انحلال در صنعت شود. این روند به هزینه های کمتر برای فروش مجدد ماشین با قیمت پایین تر از قیمت دست اه به ارمغان می آورد. نتیجه ایی نامناسب و نشانه آشکاری ازرکود در صنعت است که اثرات گسترده ای در بسیاری از سازمان ها دارد.

 

زنجیره ای از اتفاقات اخیر و دوره های چرخشی

 

واضح است که این صنعت شاهد چنین نتایجی خواهد بود و جریان اصلی از این جریان رنج خواهد برد. صنعت نفت و گاز و دیگر فرصت های کاری کمتر شده، و به همین علت، شرکت های جرثقیل به دنبال کار در نقاط دیگر می روند. نرخ ها کاهش یافته اند تا صنعت به بقای خود ادامه دهد و نتیجه نهایی کم شدن و کاهش ارزش خدمات بوده است. شرکت ها متعجبند که چرا دستگاه هایی که چندین سال پیش برای یک پروژه خریداری شده اند به اندازه کافی درآمدزایی ندارند. شرکت ها با حقیقت فروش تجهیزات با کاهش ۵۰ درصدی در دلار مواجه هستند.

راه حل چیست؟ تنوع، به آسانی با ارزیابی فر صت ها، گسترش در دیگر مناطق جغرافیایی، و درنظر گرفتن مشارکت با دیگر شارکت های بین المللی که در بازارهای نوظهور مشغول هستند، تغییر دادن محیط های کاری. پیدا کردن یک شریک تجاری در مناطق دیگر. انتقال دارایی به محل هایی که کار و نرخ ها می توانند ثابت تر باقی بمانند و یا استراتژی قویتری داشته باشند. به نظر میرسد که شرکت های آمریکای شمالی به همین دلیل ازانتقال کار به بازار فراساحلی امتناع میکنند، اما این ممکن است پاسخی به چرخش فصلی نیز باشد

 

فرصت هایی برای رشد

 

با توجه به اهمیت ایمنی در محل کار و برنامه های فشرده کاری، تقاضایی روزافزون برای کرایه جرثقیل های جدید تر وجود دارد. ارایه یک جرثقیل مناسب می تواند به افزایش قدرت برای پیش قرارداد بیانجامد.ناوگان های بهترمیتوانند به فاصله گرفتن شرکت از بازارهای رقابتی کمک کند؛ چرا که همچنان درخواست های زیادی برای اجاره جرثقیل های خوب در بازار هست،. با توجه به تقاضای روزافزون جرثقیل های کارامدتر، ما شاهد خرید ماشین آلات جدید شرکتها هستیم. ماشین آلات با قیمت های بسیار متفاوت تر با بسته مالی شگفت انگیز مستقیم از تولید کنندگان (  شرکت ایمن مرکزی ) به وجود آمده اند.جرثقیل های جدیدتر با نرخ های مناسب، فکر می کنید این چگونه به چرخه اجاره جرثقیل کمک خواهد کرد؟

هوشیارانه می توانید راه های مختلفی برای رشد و شکوفایی پیدا کنید. گام برداشتن خارج از منطقه امن، ایجاد فرصت هایی از طریق کسب مهارت های استعدادیابی و پیدا کردن راهی جدید برای انجام پروژه، مانند تمرکز بر شااغل های ساان ین تر بلند کردن و یا نگهداری از مزارع توربین های بادی به جای نصب.رقابت شدید در جرثقیل موبایل وچرخ زنجیری زیر ۱۵۰ تن، به طور مجزا و یا تخصصی وجود دارد. اکثر مزارع نیروگاههای بادی اکنون ۱۰ سال سن دارند و به تعمیر و نگهداری با تجهیزات تخصصی بیشتری برای تغییر جعبه دنده ها و ارایه خدمات دیگر نیاز دارند.

در پروژه های تجهیزات تخصصی و سنگین، رقابت کمتری وجود دارد. با تغییر رویکرد، ایجاد تخصص و ارایه راه حل های جایگزین به نیازهای همیشه در حال تغییر، از شرکت های خود محافظت کنید. پروژه های نصب زیربنایی و صنعتی به تدریج در سراسر جهان پیچیده تر می شوند و نیازمند تغییرات و سازگاری بیشتر با نیازها در شرکت ها هستند. سازگاری با تصمیم گیری دقیق و تغییر، نه تنها در شرکت شما بلکه در کل صنعت،میتواند قسمت صحیح داستان باشد. پیگیری و جستجو پروژه در همان  سایت ها نمیتواند پا سخ صحیحی برای مشکل با شند. تنوع و ایجاد یک مشارکت در صنعت و ارایه خدمات تکمیلی میتواند به جای تضعیف ترازنامه های شما، به افزایش بیانجامد.در بازار آشفته پیوسته هوشیار باشید( شبیه به رویکرد انسان در سرمای زمستان). از شبکه ارتباطی جرثقیل برای کمک و یا اجاره تجهیزات خود بهره ببریید. حتی اگر فقط بخواهید پا سخ صادقانه ای در ارزیابی ناوگان خود دا شته با شید، ما آماده برر سی آن هستیم

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *