نکات زیر را بخوانید تا به نیازهای صنعتی خود در زمینه اجاره جرثقیل بهتر پاسخ دهید

نکات زیر را بخوانید تا به نیازهای صنعتی خود در زمینه اجاره جرثقیل بهتر پاسخ دهید

از یک شرکت اجاره جرثقیل چه انتظاری دارید؟

تعداد بیشماری شرکت فعال در زمینه اجاره جرثقیل و ماشین آلات سنگین فعال اند. چگونه تصمیم به انتخاب یکی از آن ها می گیرید؟ در ادامه سه نکته که یاری رسان شما خواهد بود ارائه می شود.

 

اعتبار:

همواره باید به این سوال پاسخ داد که آیا شرکت موردنظر تخصص و اعتبار لازم برای انجام کار من را دارد یا خیر. یافتن شرکتی که ابزارآلات و البته تجارب مناسبی را توامان داشته باشد؛ منجر به کاهش قابل توجه زمان انجام پروژه خواهد شد.

 

کیفیت ابزارآلات اجاره ای:

شما به ابزارآلات مطمئن و قابل اتکا احتیاج دارید. شاید بعضی شرکت ها قیمت های اغواکننده ای پیشنهاد دهند؛ اما مساله اینجاست که تضمینی وجود ندارد که مثلا جرثقیل آن ها کار شما را به اتمام برساند، قبل از این که خودش چندین بار محتاج تعمیر شود. امنیت و کیفیت کار؛ باید تبدیل به یکی از اولویت های شما شود.

 

مسئولیت پذیری و حسن انجام کار:

پس از گذشت چه مدتی از عقد قرارداد شرکت اجاره جرثقیل تجهیزات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد؟ ایا در این میان ایمنی و کیفیت کار شما را تضمین می کند؟ در صورتی که این مسائل احتیاج به مذاکره؛ بحث و جدل دارد؛ به هیچ عنوان با آن شرکت وارد معامله نشوید.

 

و اما راجع به مجموعه امیرکبیر باید گفت که این شرکت گستره ای وسیع از تجهیزات را در اختیار دارد و تماما وقف ارائه خدمات فروش و اجاره جرثقیل و ابزارآلات سنگین مشابه و خدمات نصب سنگین است. به تمامی این تجهیزات تجربه و تخصص نیروهای اجرایی را هم بیافزایید. نه تنها شما می توانید از خدمات ذکر شده بهره ببرید؛ بلکه امکان ارائه خدمات مشاوره ای به شما هم وجود دارد. باری؛ چه کاری در مقیاس وسیع و سنگین؛ و چه پروژه ای کوچک و شخصی؛ برای هر نوع خدمات با کیفیت روی ما حساب باز کنید.
اگر تمایل دارید لیست خدمات و ابزارآلات اجاره ای ما را نگاهی بیاندازید و در صورت نیاز به خرید؛ می توانید با مدیران و مسئولین متخصص این حوزه در شرکت ما به مشورت بپردازید.
به طور خاص و مشخص ما تنها و تنها با تولید کننده های فوق العاده معتبر کار میکنیم. و همین تغذیه شدن از شرکت های تولید کننده معتبر؛ متضمن اجاره جرثقیل های معتبر و قابل اتکا است.
با سایت ما در ارتباط باشید و تجهیزات و ابزارآلات سنگین و صنعتی جدیدی که به داشته هایمان اضافه می کنیم را در اولین فرصت مشاهده کنید.

سرویس دهی سریع و قابل اعتماد در امیرکبیر

شرکت تجهیزات امیرکبیر بیش از ۵۰ دهه تجربه ی فعالیت در این حوزه را یدک می کشد. وقت شناس بودن و ارائه خدمات بهینه باعث غرور و افتخار همیشگی ماست. وقتی شخصی با ما کار می کند؛ همواره در ذهنمان همکاری و مشارکتی طولانی مدت نقش می بندد. به همین خاطر تمامی توانمان را جمع می کنیم تا رضایت او را از طریق وقت شناسی و کار صحیح و در چهارچوب برآورده سازیم. همین مطلب سبب می شود تا شخص یا شرکتی که یک بار همکاری با ما را تجربه می کند؛ دیگر به دنبال گزینه جایگزینی نباشد. به مطالب بالا بیافزایید حضور کارشناسانی را که پروژه شما را زیر نظر گرفته و بهترین خدمات و شیوه کار را پیشنهاد می دهند. همواره به خاطر داشته باشید که هیچ پیشنهادی برای ما سخت و یا پیچیده نیست؛ به کمک متخصصان توانمند و البته تجهیزات به روز و کارآمد در تمامی شاخه ها؛ با اطمینان کامل از پس هر ماموریتی بر خواهیم آمد.

 

 

۱۲ دلیل که انتخاب شرکت امیرکبیر در حوزه ابزارآلات سنگین و جرثقیل ها را توجیه و توصیه می کند

 

جرثقیل های ما همواره آماده به کار و در بهترین وضعیت سرویس دهی قرار دارند

ما برای استفاده از جرثقیل ها قوانین و استانداردهای سخت گیرانه ای داریم و طبق آن ها مبادرت به تعمیر و نگهداری آن ها می کنیم. این وسواس سبب شده همواره تمامی تجهیزات و ابزارآلاتمان آماده به کار باشند و در نتیجه در صورت انتخاب هر یک از آن ها کار شما در کمترین زمان ممکن بدون نگرانی از عملکرد جرثقیل؛ به اتمام خواهد رسید.

 

جرثقیل های ما؛ جرثقیل های نسل آینده بوده و آخرین تکنولوژی روز را یدک می کشند

به یاد داشته باشید که هر کاری مولفه هایی را می طلبد. با داشتن تکنولوژی های مناسب و معطوف به هر حوزه؛ می توان از حسن انجام ماموریت اطمینان داشت. لیست ابزاراآلات و تجهیزات ما را مطالعه کنید و به طور حتم به ما مراجعه خواهید کرد.

 

برآورده ساختن استانداردها

به سبب به روز بودن و نگهداری های ویژه؛ تمامی استانداردها در شرکت ما رعایت می شوند. و البته مطلب جالب توجه رو به رشد بودن امکانات ماست. یعنی هر اندازه که استانداردها و قوانین رو به ارتقا حرکت می کنند؛ تجهیزات ما هم خود را با آن ها وفق داده و پیشرفته می شوند.

 

بهینه کارکردن

علاوه بر در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا؛ با انتخاب و همکاری با ما؛ طیف وسیعی از تجهیزات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به این معنی که برای کار شما؛ هر چه قدر تخصصی و منحصر به فرد؛ وسیله؛ ابزار و ماشینی اختصاصی برای اجاره وجود خواهد داشت.

 

صرفه جویی اقتصادی

به خاطر داشته باشید که قرار دادهای اجاره ما شما را از هرگونه پرداختی اضافه راجع به تعمیر و نگه داری یا سوانح احتمالی مبرا می سازند. به بیان دیگر تنها برای در اختیار گرفتن وسیله هزینه ای می پردازید و کارتان را تحویل خواهید گرفت؛ بدون هیچ عذر، بهانه یا هزینه اضافی بابت هر اتفاقی.

 

از سرمایه گذاری بدون بازده پرهیز می کنید

با اجاره جرثقیل و تجهیزات مورد نیاز خود از ما؛ سرمایه خود را بند تجهیزاتی که به طور مقطعی به آن ها احتیاج دارید نکنید. به بیان دیگر همکاری با ما سبب می شود که بتوانید کسب و کار خود را در هر حوزه ای که علاقه دارید گسترش دهید.

 

افزایش قدرت وام گیری و ارتقای اعتبار در این حوزه

در اختیار داشتن ابزارآلاتی به صورت اجاره؛ اعتبار وام گیری شما را بالا می برد. یعنی با عدم سرمایه گذاری قابل توجه؛ تجهیزاتی قدرتمند را در اختیار گرفته اید؛ و این یعنی اعتبار خود را در حوزه کرایه و اجاره تجهیزات؛ ابزار و ماشین آلات مختلف افزایش داده اید.

 

جرثقیل شما کهنه نمی شود

به این معنی که وقتی اجاره می کنید همواره بهترین و به روز ترین ها را انتخاب می کنید. اما هنگامی که می خرید؛ علاوه بر تحمل هزینه های گزاف اولیه؛ مبالغ هنگفتی را باید صرف تعمیر و نگهداری کنید؛ و البته در آخر پس از چند سال جرثقیل شما دیگر تکنولوژی روز را ندارد و شما نیازمند ابزارآلاتی جدید خواهید بود.

 

قبل از خرید می توانید تجربه کنید

اگر به این تصمیم رسیده اید که فلان جرثقیل یا تجهیزات سنگین برای کار شما ضروری است؛ چه چیزی بیشتر از دراختیار داشتن امتحانی آن مدل شما را قوت قلب خواهد بخشید؟ حتما به گزینه اجاره جرثقیل فکر کنید.

 

کار خود را تخصصی و البته در کمترین زمان ممکن انجام دهید

بسیار شفاف و منطقی با این حقیقت رو به رو شوید. شما برای اتمام صحیح بعضی قسمت های پروژه خود به بعضی از تجهیزات انحصاری نیاز دارید؛ و البته همه آن ها را در اختیار ندارید. اما یک شرکت اجاره به دلیل مقتضیات کارش؛ تمامی آن ها را در انبار خود می بیند؛ حال اگر می خواهید کار خود را به بهترین شکل انجام دهید؛ به ما به عنوان یک شرکت متخصص و با تجربه نگریسته و البته که تماس بگیرید.

 

خدمات ما بی نظیر است

بر خلاف بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه؛ ما هم کار شما را می شناسیم و هم جرثقیل ها را. برای در اختیار گرفتن تجهیزات صحیح به ما اعتماد کرده و با اطمینان همکاری خود را شروع کنید؛ ما کارمان را بلدیم.

 

جرثقیل هایی که به طور معمول کرایه داده می شوند

تقریبا هر جرثقیلی در هر اندازه و کاربردی قابل اجاره است. اگر در هر یک از حوزه های ساخت و ساز؛ صنعت؛ کشتی سازی؛ و صنایع انرژی(نفت و گاز) مشغول به کارید؛ و یا به هر علتی به خدماتی از این دست احتیاج دارید؛ حتما اجاره را به جای خرید مد نظر داشته باشید. مگر اینکه به اقتضای کارتان؛ به طور روزانه احتیاج به جرثقیل داشته باشید؛ در غیر این صورت گزینه ای که صرفه ی اقتصادی دارد اجاره است و البته که می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد. همانطور که ذکر شد تقریبا هر نوع جرثقیلی به همراه اپراتور متخصص قابل استخدام است. اگر به این نوع خدمات احتیاج دارید در ادامه چندین گزینه ی قابل اجاره در شرکت امیرکبیر ارائه شده است.

جرثقیل های هیدرولیکی یا Hydraulic Truck Cranes
این جرثقیل های متحرک که بسیار استاندارد هستند؛ توانایی و ظرفیت جابه جایی تا هزاران کیلو را ارائه می دهند. این جرثقیل های با ظرفیت بالا؛ بیشتر در صنایع و ساخت و سازهای عظیم نظیر پل ها؛ هواپیماها؛ جاده ها و پروژه های مشابه به کار بسته می شوند.

جرثقیل های کراولر یا Crawler Cranes
این جرثقیل ها که روی کامیون ها سوار می شوند؛ متحرک بوده و البته از بازویی تلسکوپی یا مشبک سود می برند. جرثقیل های فوق می توانند در سطح سایت حرکت داشته باشند و البته بدون آماده سازی طولانی و پیچیده ماموریت های مختلف را به انجام برسانند. این جرثقیل ها در مقیاس های بزرگ؛ بسیار گران تمام می شوند؛ در نتیجه اگر پروژه حجیم؛ عظیم و گسترده ای دارید به فکر انواع دیگرِ جرثقیل های متحرک باشید.

جرثقیل های عرشه ای یا Carry Deck Cranes
این جرثقیل ها را باید به پای نوآوری آمریکایی نوشت. جرثقیل هایی که روی چهار چرخ حرکت می کنند و بازویی دارند که۳۶۰ درجه حرکت می کند. این جرثقیل ها نام خود را از وسیله های کوچک باربری که شکلی مشابه دارند برگرفته اند.

جرثقیل های BUCKET
زمانی که احتیاج به جابه جایی نیرو در ارتفاع؛ عمق و عرض دارید(مثل ماموریت های آتش نشانی و غیره) این جرثقیل را مد نظر داشته باشید. یک بازوی تاشو و کابین یا سبدی که روی آن قرار دارد توانایی دسترسی به هر ارتفاعی در محل پروژه را ممکن می سازد. اگر به دنبال در اختیار گرفتن تجهیزات به روز ایمن هستید؛ حتما با ما؛ شرکت امیرکبیر تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *