شرکتهای اجاره جرثقیل برای ما چه کاری می کنند؟مزایا و فواید اجاره جرثقیل

شرکتهای اجاره جرثقیل برای ما چه کاری می کنند؟مزایا و فواید اجاره جرثقیل

برای افزایش اطلاعات و آگاهی نسبت به ویژگی ها و چند و چونِ اجاره جرثقیل، و تفاوت هایی که با خرید دارد، می توانید به گزیده ای که در پایین آورده شده است مراجعه فرمایید.

 

مزایای اقتصادی

دلیلی که همواره تقابلی میان خرید و اجاره پدید می آید؛ این مطلب است که همه به دنبال یافتن اقتصادی ترین راه هستند. البته پر واضح است شرکت یا شخصی که پیش بینی می کند برای ۲۵ سال آینده به طور مداوم احتیاج به جرثقیل دارد، گزینه به صرفه خود را، خرید می داند.
در سوی دیگر، اجاره، گزینه مطلوب افرادی است که برای مقطعی مشخص به جرثقیل احتیاج دارند. در واقع به جای سرمایه گذاری فوق العاده وسیع روی یک جرثقیل(چندین هزار دلار و بیشتر) می توان در مقاطع مورد نیاز جرثقیل اجاره کرد و البته صرفه جویی گسترده ای را انجام داد.
به عنوان مثال خرید یک لودر (جرثقیل چنگک دار) تا ظرفیت جابه جایی۱۰هزار پوند؛ چیزی بین ۲۰ تا۶۰ هزار دلار آب می خورد. این در حالی است که اجاره همان جرثقیل روزانه۱۵۰ الی۳۰۰ دلار، هفته ای ۳۵۰ الی۷۰۰ دلار و ماهانه ۱۰۰۰ الی۲۰۰۰ دلار خواهد بود.
شایان ذکر است که اجاره جرثقیل گزینه مورد علاقه و در دسترس شرکت و کمپانی های کوچک است. شرکت هایی که آن قدر بنیه مالی ندارند تا بدون مشکل و دغدغه و ترس از مشکلات اقتصادی دست به خرید جرثقیل بزنند.

 

اپراتورهای جرثقیل

بعضی از شرکت های اجاره جرثقیل علاوه بر اجاره خود جرثقیل، اپراتور و شخص کاربلد را در اختیار شما قرار می دهند. این مطلب به شما کمک می کند تا با تخصص بیشتری به کار مد نظرتان بپردازید. این امکان علاوه بر این نوعی صرفه جویی در وقت است. زیرا برای پروژه هایی خاص شاید وقت و زمان برای آموزش یک اپراتور در دست نباشد، و این جاست که این نحوه اجاره، می تواند کمکی شایان توجه به حساب آید. به بیان دیگر، در اختیار داشتن یک اپراتور کارکشته به معنی صرفه جویی در وقت و هزینه، و همچنین بازدهی ایده آل است.

 

انتخاب ابزار درست و تخصصی

اجاره ابزارآلات ساختمانی؛ به جای خرید فایده دیگری هم دارد. و آن در اختیار داشتن ابزار طراحی شده به منظور انجام کاری منحصربه فرد است. یعنی به جای اینکه یک جرثقیل بخرید و تمامی کارها را با آن انجام دهید، برای هر یک از ماموریت هایی که دارید، ابزار تخصصی و منحصر به فرد همان کار را اجاره می کنید.

 

انتخاب بهینه اقتصادی

به هر حال، با توصیفات مختصری که در بالا آمد، اگر نیاز به اجاره جرثقیل و ابزارآلاتی از این دست داشتید، شرکت ما آمادگی اجاره و دراختیار گذاشتن انواع مختلف خدمات به شما را دارد. این اقدام سبب می شود که با سپردن کار به کاردان، علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، از کیفیت خدمات و حسن انجام ماموریت اطمینان داشته باشید.
شرکت ما افتخار دارد که اعلام کند، در تمامی حوزه های مربوط، بهترین برندهای انواع جرثقیل و ابزارآلات سنگین صنعتی را در اختیار دارد و آماده اجاره دادن آن ها به شماست. با انتخاب ما، کیفیت عملیات شما تضمین خواهد بود و صرفه اقتصادی کار شما ضمانت می شود. اگر قصد انجام عملیات محدود و مشخص به لحاظ بازه زمانی را دارید، با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *