خدمات اجاره جرثقیل

خدمات اجاره جرثقیل

از سازه های مسکونی؛ تا صنعتی و عمومی؛ جرثقیل ها عناصری هستند لازم؛ ضروری و همواره حاضر در روند اجرا و ساخت. این جرثقیل ها هستند که امکان حمل و نقل و جابه جایی امنِ بارها و اشیا را ممکن می سازند. شایان ذکر است که طیف گسترده ای از جرثقیل ها وجود دارند و این گستردگی جابه جایی ساده یک فوت تا بلند کردن افقی و عمودی تا ارتفاع۳۰ فوت را ممکن ساخته است.

در یک سایت پروژه، جرثقیل ها دو وظیفه مهم و اساسی دارند. اول این که به نوعی حمل و نقل ابزار آلات از یک گوشه سایت به طرف دیگر آن را به عهده می گیرند و دوم این که بلند کردن و قرار دادن مصالح و قسمت های مختلف سازه به محل مورد نظر را انجام می دهند.

جرثقیل ها گرانقیمت می باشند، و با قطعات پیچیده ازتجهیزاتی ساخته شده اند که نیازمند دانش تخصصی برای اطمینان از ایمنی اپراتورها و کاربران اطراف آنها هستند.شکستن، خرابی و حوادث جرثقیل میتواند منجر به هزینه های قابل توجهی برای جایگزینی قطعات جرثقیل آسیب دیده و شکسته ، بار آسیب دیده و ترمیم هرگونه آسیب رسیده به محیط اطراف باربرداری گردد. در بدترین حالت، چنین حوادثی میتواند باعث صدمات جدی و حتی مرگ و میر گردد. علاوه بر هزینه اولیه خرید جرثقیل، مسئله تعمیر نگهداری همراه با ابزارهای تخصصی برای خدمات، یک جرثقیل را تبدیل به یک هزینه جاری قابل توجه می سازد.

 

اما اجاره جرثقیل چه منافعی برای شما به همراه خواهد داشت؟

صرفه جویی در هزینه

اجاره جرثقیل بسیار ارزانتر از خرید یک جرثقیل است و مگر اینکه شما یک حجم بسیار بالایی از کار را انجام دهید، معمولا بعید است که جبران هزینه یک جرثقیل برای شرکتها فراهم گردد. اجاره جرثقیل همچنین به صرفه جویی پول در هزینه شخصی کمک می کند، طوریکه نصب بالابرهای جرثقیل تا حد زیادی تخصصی است و نیازمند افراد مجاز برای اطمینان از روش های صحیح در همه حال است. آموزش برای صدور گواهی نامه نصب و راه اندازی جرثقیلها میتواند گرانقیمت و وقت گیر باشد. با این حال، اگر شما یک جرثقیل اجاره کنید، پرسنل شرکت اجاره دهنده جرثقیل این خدمات را به شما ارائه می دهند، طوریکه شما خودتان نیاز به یافتن افراد متخصص ندارید.

صرفه جویی در زمان

خدمات اجاره جرثقیل میتواند باعث صرفه جویی زمانی در چند بخش از جمله تنظیمات محل و حمل و نقل گردد. زمانی که شما جرثقیل اجاره می کنید، پرسنل شرکت اجاره دهنده جرثقیل بخش زیادی از فعالیتهای مرتبط را مدیریت خواهند کرد، به طوریکه شما خودتان مجبور به انجام آن نباشید. همچنین، بسته به شغل، استفاده از یک جرثقیل برای ایجاد یک لیفت بزرگ به جای لیفت های کوچکتر متعدد میتواند منجر به صرفه جویی زمان قابل توجهی در طول دوره پروژه باشد. برای مثال، به جای شکستن یک بیلبورد به قطعات قابل کنترل کوچکتر جهت سوارکردن، این جرثقیل به شما اجازه یکبار باربرداری و تکمیل کار به صورت یکباره را میدهد.

ایمنی

نصب جرثقیل یک مهارت بسیار تخصصی و کنترل شده است. اگر به درستی انجام نگیرد، آن میتواند منجر به انواع مشکلات و نگرانی های ایمنی گردد. متخصصان شرکت اجاره جرثقیل که به همراه جرثقیل اجاره شده شما را در باربرداری همراهی می کنند، با نصب صحیح و اصولی جرثقیل، ایمنی را به محل کار شما می آورند!

شرایط تخصصی

برخی از مشاغل بدون استفاده از یک جرثقیل غیرممکن است، به طوری که آنها ممکن است نیازمند باربرداری سنگین و یا با ابعاد بیش از حد بزرگ باشند. داشتن یک جرثقیل اجاره ای قادر به انجام این کار، به شما این مزیت را می دهد که قادر به انجام باربرداری به هر میزان و به هر شکل خواهید بود، در حالیکه هزینه حفظ، و تعمیر و نگهداری جرثقیل به عهده خودتان نیست

 

توجیه اجاره جرثقیل با در نظر گرفتن شرایط زیر

جرثقیل ها در زمره ی عظیم ترین سرمایه گذاری ها؛ و همچنین حجیم ترین دارایی های هر شرکت عمرانی  قرار دارند. پیرو همین مدعا؛ نمی توان یک سایت؛ یا پروژه ی عمرانی را بدونِ حضور جرثقیل تصور کرد. شاید برای خوانندگان این نوشتار جالب باشد که اکثریت قریب به اتفاق جرثقیل های حاضر در پروژه ها؛ اجاره می شوند؛ نه خریداری. تصمیم برای اینکه در یک موردِ خاص؛ خریداری به صرفه تر است یا اجاره، بسیار پیچیده است و بستگی به عوامل گوناگونی از جمله موارد زیر دارد:

طول عمر

به طور معمول هر جرثقیل عمری در حدودِ ۲۵ سال دارد. البته به شرطی که به طور اصولی تعمیر و نگهداری شود. شایان ذکر است که در کشورهای رو به توسعه(آسیا و آفریقا) به علت حجم کاری بالا؛ عمر مفید جرثقیل ها پایین تر است.

حجم کار و بازدهی اقتصادی(یا بازگشت سرمایه)

در ابتدا باید این مطلب را در ذهن داشت، که یک جرثقیل چه حجمی از کار را در طول ۲۵ سال عمر مفید خود انجام خواهد داد. از طرفی می دانیم متوسط زمان اتمامِ یک پروژه ی عمرانی در حدودِ ۵ سال(یا بیشتر) است. به علاوه این که جرثقیل ها می توانند به طور همزمان در چند پروژه مسئولیت ایفا کنند.در نتیجه می توان این گونه نتیجه گرفت که اگر حجمِ کار یک شرکت، پایین است، به لحاظ اقتصادی، اجاره جرثقیل، به صرفه تر است تا خرید آن. برای مثال اگرشرکتی در دهه ی آینده تنها در دو پروژه درگیر است، شاید بهتر است که به اجاره جرثقیل بپردازد.مساله حیاتی در این موضوع؛ تمرکز بر نرخِ بازگشت سرمایه(ROI) است. در این موردِ خاص، پروژه بیشتر به معنی حجمِ کارِ بالاتر است، که ناخودآگاه بازگشت سرمایه ی غنی تری را به دنبال دارد.باید به یاد داشت، که برای استفاده در پروژه های مختلف، در زمان یکسان احتیاج به حمل و نقل جرثقیل ها داریم (منظور از زمان یکسان، پیشبرد اهداف یک پروژه تا جایی است که موقتا به جرثقیل احتیاج نباشد؛ و انجام همین عمل در پروژه یا پروژه های دیگر به صورت نوبتی)؛ و این موضوع به معنی هزینه ی اضافی است.

نو یا کارکرده

خرید و به کار گیریِ یک جرثقیل کارکرده می تواند اقدامی مفید در جهت صرفه جویی در هزینه ها، یا اقدامی اقتصادی باشد. با نگاهی گذرا و یک جست و جوی ساده ی اینترنتی در می یابیم که می توان یک جرثقیل کارکرده را به قیمت تویوتا کمری خریداری کرد؛ حال آن که قیمت نو برای جرثقیل ها تا یک میلیون دلار مشاهده می شود.در حالت مناسب، شما یک جرثقیل که ۵ الی ۱۰ سال کار کرده باشد را خریداری می کنید. در این زمان جرثقیل به اندازه ی کافی افت قیمت داشته و از طرفی تا رسیدن به ۲۵ سال عمر، می تواند به طور مداوم و موثر مورد استفاده قرار گیرد.با توجه به این که مکان خریداری یا به عبارت عامیانه، بازار ارائه دهنده ی محصول هم امری است مهم، در این باره؛ اروپا پیشنهاد می شود. در این ناحیه می توان تعداد زیادی جرثقیل سالمِ کارکرده یافت، که قیمت خوبی را هم پیشنهاد می کنند. البته لازم به ذکر است که قبل از خرید یک جرثقیل کارکرده باید قوانین محلی را کنترل کرد، زیرا بعضی نواحی خط قرمزی برای استفاده از ماشین آلات کار کرده وضع کرده اند.همچنین به خاطر داشته باشید، قبل از معامله و نوشتن قرار داد، حتما سابقه ی فروشنده را استعلام کنید.

جرثقیل های تخصصی

همگام با پیشرفت های به وجود آمده در تمامی شئونِ صنعتی، جرثقیل هایی تخصصی و منحصر به فرد پدید آمده اند. منظور از این تعریف نشان دادن این امر است که جرثقیل هایی وجود دارند که تنها اقدامات خاصی را می توانند انجام دهند. به عنوان مثال تنها برای راکتورهای هسته ای یا صنایع کشتی رانی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید این نوع ماشین آلات به هیچ شرکتی توصیه نمی شود، و درباره ی استفاده ی اقتصادی از آن ها، توصیه، اجاره جرثقیل از شرکت های اجاره دهنده است.

جزئیات

اگر شرکت شما قصد خریداریِ جرثقیل دارد، این وظیفه ی شماست که تمامی جزئیات از جمله خدمات گارانتی و ضمانتی محصول را بررسی کنید. این موضوع شامل چگونگی تقبل هزینه های تعمیر و نگهداری، جابه جایی قطعات معیوب و ارائه ی سرویس های فصلی است. به طور کلی آگاهی از وضعیت گارانتی و بندهای متنوع خرید و فروش یک جرثقیل، اصولی است که بایدهنگام خرید و حتی اجاره یک جرثقیل مورد نظر قرار داشته باشند. خرید و اجاره دادنگزینه ی دیگر در صورت داشتن سرمایه ی کافی خرید جرثقیل و استفاده ی از آن در کنار اجاره دادنش در اوقات بیکاری است. به بیان دیگر این که از جرثقیل خریداری شده در پروژه های خود استفاده کنید، و در این بین، ماشین آلات را به شرکت های دیگر اجاره دهید. این انتخاب در صورت در اختیار داشتن افراد حاذق، که به بندهای قراردادهای اجاره جرثقیل آشنایی داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل ممکن آن ها را تنظیم کنند؛ مناسب ترین گزینه است.البته تمامی گزینه ها و مطالب و اطلاعات ارائه شده بستگی به شرایط خاصِ خود شما دارند. اما به طور کلی در صورت خرید یک جرثقیل می توان رایگان از آن استفاده کرد و در زمان هایی که آن را احتیاج نداریم، می توان از آن درآمد زایی مناسبی داشت. اما بازهم تاکید به بررسی شرایط است.

 

برآورد هزینه اجاره جرثقیل

مهم نیست که در چه حوزه ای مشغول به کار هستید؛ صنایع ساخت و ساز؛ نفت؛ آب و برق؛ و یا تخریب سازه؛ بسیار محتمل است که در شرایطی قرار گیرید که نیاز به اجاره جرثقیل داشته باشید.

شما نیاز دارید که قیمت خدمات مختلف را بدانید و از کارآیی آن ها در حوزه های تخصصی مورد نظر آگاه باشید. این مطلب به شما کمک می کند که هزینه ی نامعقولی نپردازید.در سطرهای آینده شما اطلاعات دقیقی پیرامون جزئیات اجاره جرثقیل به دست خواهید آورد.

 گزینه ها یا روش های مختلف اجاره جرثقیل

میزان هزینه ای که شما برای اجاره یک جرثقیل می پردازید؛ رابطه ی مستقیمی با حجم و ظرفیت آن دارد. به عنوان مثال هزینه اجاره یک جرثقیل به ظرفیت۶۰ تن به مراتب کمتر است از هزینه ی اجاره یک جرثقیل۴۵۰ تنی. در نتیجه؛ همواره قبل از اقدام به اجاره یک جرثقیل؛ برآوردی از حجم و نیاز پروژه خود انجام دهید.علاوه بر این؛ قدرت مانور بیشتر؛ هزینه بالاتری به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال جرثقیلی که تلسکوپی یا خرپای بلند تری دارد؛ به مراتب هزینه گران تری را در پی خواهد داشت.

 اجاره ساعتی

شما برای اجاره جرثقیل؛ محدود به مینیمم مشخصی هستید؛ به این معنی که از مدت زمانی کمتر نمی توان یک جرثقیل را اجاره کرد. اگرچه به طور معمول این مقدار بسته به کیفیت جرثقیل متغیر است اما به طور میانگین سه الی چهار ساعت؛ حداقل مدت زمانی است که می توان یک جرثقیل را کرایه کرد.

نیروی انسانی

در اکثر اوقات اجاره ی یک جرثقیل؛ اوپراتوری مجرب را هم در پی دارد. به این معنی که شما با پرداخت مبلغ مشخص؛ جرثقیل را به همراه اوپراتور اجاره می کنید؛ اما گاهی اوقات با قرار دادهایی مواجه می شوید؛ که هزینه ی اوپراتور را جدا محاسبه می کند. و با اینکه خود شما موظف به استخدام اپراتور به صورت جداگانه هستید؛ در این شرایط توجه داشته باشید که شخص حتما گواهینامه ی NCCCO که مخصوص هدایت جرثقیل هاست را در اختیار داشته باشد.شایان ذکر است که شما باید هزینه های استخدام نیروی انسانی را تخمین بزنید. هرچه پروژه شما وسیع تر باشد، هزینه ی بیشتری روی دست شما خواهد گذاشت.به علاوه؛ اگر محل کارگاه پروژه در خارج از شهر واقع شده باشد؛ هزینه رفت و آمد کارگران را هم باید پرداخت کرد. علاوه بر این اگر ساعات کاری روی پروژه از هشت ساعت فراتر رود؛ طبق قوانین اداره ی کار استانداردICS باید اضافه کاری هم پرداخت شود.

ملاحظات اقتصادی دیگر

باید توجه داشت؛ که شما بایستی هزینه های حمل و نقل جرثقیل را هم متقبل شوید. این به معنی توصیه به در نظر گرفتن و محاسبه و پیش بینی محل انبارها و ذخایر ، منابع آب پروژه و غیره است. یعنی اینکه حدالامکان از فضای پروژه ی خود بهینه استفاده کنید تا نیاز به جابجایی جرثقیل به حداقل برسد. در همه ی این موارد؛ یعنی محل ساخت و ساز و جزئیاتش؛ کسب مجوزهای لازم ضروری است.مطلب مهمی که ذکر آن ضروری به نظر می رسد؛ مساله ی حفظ سلامت و نگهداری جرثقیل اجاره ای است. به یاد داشته باشید؛ در اکثر مواقع سلامت جرثقیل کرایه شده به عهده ی شماست و در صورت خرابی آن(ناشی از بی احتیاطی) بسیار بالا خواهد بود. به همین منظور توصیه می شود که تمامی شرایط و اقدامات کنترلی؛ از مسیرهای مواصلاتی گرفته تا خاکی جرثقیل روی آن قرار می گیرد را کنترل کنید.به هر حال؛ اگر به دنبال اجاره جرثقیل در ایران و خاور میانه هستید، شرکت امیر کبیر می تواند این کار را با هزینه ای معقول انجام دهد.

 

انواع جرثقیل ها

به طور کلی انواع جرثقیل ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ جرثقیل های متحرک و جرثقیل های ثابت یا برجی. البته لازم به ذکر است امروزه نوعی از جرثقیل ها به نام جرثقیل های هیبریدی ؛ با ترکیب ویژگی های دو دسته ی کلی سعی در ارائه ی ویژگی های منحصر به فردی هستند.

تاور کرین ها یا جرثقیل های ثابت(برجی)

دهه ی ۴۰ را باید اوج حضور این جرثقیل ها در اروپا و سرتاسر دنیا دانست. بعد از جنگ جهانی دوم؛ این جرثقیل ها با تغییراتی در ساختار؛ دوباره به بازار آمدند و مورد استفاده ی گسترده قرار گرفتند. به این ترتیب در طول دهه ها این گونه از جرثقیل ها پاسخگوی نیازهای جابه جایی اشیا بودند. تاور کرین ها به سبب ویژگی های خود؛ می توانند؛ در طیف وسیعی از پروژه های ساختمانی حضور داشته باشند. علاوه بر این، این جرثقیل ها می توانند برای شرکت های اجاره دهنده و همچنین مصرف کننده ها؛ توجیه اقتصادی داشته باشند.در پروژه های عظیم و بلند مرتبه؛ تنها این تاور کرین ها هستند که می توانند انجام وظیفه کنند. همچنین در سایر نقاط دنیا (به غیر از اروپا و امریکا) از این جرثقیل ها در تمامی پروژه های شهری و غیر شهری به طور گسترده استفاده می شود. چه آن ها مسکونی باشند و چه تجاری.

جرثقیل های متحرک یا MOBILE CRANES

بر خلاف تاور کرین ها که در یک قسمت از پروژه قرار می گیرند و تا پایان؛ همان جا می مانند؛ جرثقیل های متحرک؛ همان طور که نامشان فریاد می زند؛ می توانند در سرتاسر پروژه حرکت داشته باشند و ایفای نقش و مسئولیت کنند. امروزه؛ تنوع گسترده ای که جرثقیل های متحرک ایجاد کرده اند، به نوعی گوی سبقت را در وسعتِ طیف از تاور کرین ها ربوده است. به این دلیل که این جرثقیل های متحرک؛ در ابعادی مختلف؛ از یک کامیون کوچک؛ تا ابعاد غول پیکر؛ می توانند در پروژه های مختلف؛ وظایف گوناگونی را به انجام برسانند.در مراحل ابتدایی یک پروژه ساخت و ساز؛ همکاری هردو نوع جرثقیل ها می تواند مفید به فایده باشد. همچنین جرثقیل ها متحرک؛ به منزله کمک بزرگی در مراحل انتهایی پروژه به حساب می آیند. رای اطلاعات بیشتر در زمینه جرثقیل های متحرک این مقاله را ببینید.

 

آمادگی های قبل از اجاره جرثقیل

زمانی که برای جابجایی بار سنگین نیاز به جرثقیل دارید، جهت ایجاد یک فرآیند بهینه لازم است که مقدمات این کار را آماده کنید. آماده سازی و سنجش مقدمات کار باعت صرفه جویی در وقت و هزینه شماست. شرکت امیرکبیر در تمام مراحل اجاره جرثقیل، از طراحی تا اجرا همراه شماست و شما می توانید از نظرات کارشناسان ما نیز استفاده نمایید.

۱. اندازه گیری: با استفاده از داده ها و یا اندازه گیری دقیق از وزن بار مطلع شوید. همچنین مکان مورد نظر جهت نصب جرثقیل را تعیین نمایید. اگر قرار است بار از یک ساختمان برداشته شود و یا بر روی سازه ای قرار گیرد، ارتفاع مورد نظر برای باربرداری/بارگذاری را محاسبه کنید.

۲. موانع را شناسایی کنید. سایت خود را به دقت بررسی نمایید و موانع کار از جمله درختان، سیمهای برق و هر عاملی که مانع حرکت و باربرداری در سایت شما می شود را شناسایی کنید.

۳. بررسی زمین سایت: مکان مورد نظر جهت نصب جرثقیل را بررسی کنید، جنس خاک، نرمی و سفتی زمین، آیا زیر آن انبار یا کابل برق می باشد و ….

۴. اخذ مجوزهای قانونی: گاهی لازم است جهت نصب و راه اندازی جرثقیل، اجازه قانونی از سازمان ذیصلاح اخذ شود، بخصوص زمانی که عملیات باربرداری، در داخل شهر انجام می شود.

۵. درباره کابل بالابر فکر کنید: جهت باربرداری سنگین، به کابلهای بالابر احتیاج است تا بتواند بار را بالا کشیده و جابجا کند. کابلهای بالابر معمولا همراه جرثقیل عرضه می شود، اما چنانچه بار شما دارای ویژگی خاصی است  و یا شکل و یا اندازه خاصی دارد،لازم است تا نیازسنجی لازم از قبل انجام پذیرد.

 

مقتضیات بعد از اجاره جرثقیل

زمانی که ما اخباری درباره بر هم خوردن تعادل جرثقیلها می شنویم، معمولا آنچه به ذهنمان خطور می کند اینست که باربرداری سنگین و غیر اصولی عامل این اتفاق بوده است. اما معمولا حوادث مرتبط با جرثقیلها، زمانی اتفاق می افتد که بار برداشته شده، کمتر از حداکثر توان باربرداری جرثقیلهاست.همانطور که قبلا گفته شد، پیش از اجاره جرثقیل لازم است نوع و مقدار بار، همچنین مکان باربرداری مورد بررسی قرار گیرد و سپس با توجه به اطلاعات بدست آمده اقدام به اجاره جرثقیل نمود.اما پس از شروع به کار جرثقیل، اپراتور جرثقیل باید از دانش و مهارت کافی برای کار با جرثقیل برخوردار باشد. اغلب حوادث، به دلیل عدم توجه و خطای انسانی روی می دهد.

برای مثال، سایت Crane Tech در گزارشی خبر داد که تعادل جرثقیلی متحرک، به دلیل برداشتن یک موتور برق ۲۰۰ پوندی بهم خورد. چه چیزی عامل حادثه بود؟ اپراتور جرثقیل در نصب صحیح پایه جرثقیل دچار خطا شده بود و پایه ها در فاصله مناسبی از جرثقیل نصب نشده بود!به نوشته Crane Tech، بازوی جرثقیل و یا زاویه بازو نسبت به سطح زمین، کم بوده است و احتمالا در برهم خوردن تعادل جرثقیل موثر بوده است.به هر حال می توانید از این حوادث، با یک نصب صحیح و یک باربرداری صحیح جلوگیری کنید.

چند نکته برای نصب صحیح جرثقیل، قبل از شروع به هر نوع باربرداری:

  • محیط کار را با توجه ویژه به شرایط زمین، همچنین موانع احتمالی هوایی بررسی کنید.
  • از یک بستر مناسب برای جرثقیل استفاده نمایید و مطمئن شوید که پایه ها با فاصله مناسبی از جرثقیل نصب شده اند.
  • ویژگیهای جرثقیل از جمله، طول بازوها، وزنه تعادل و نصب صحیح بازو را دوباره کنترل نمایید.
  • شعاع کاری جرثقیل و وزن قابل حمل توسط جرثقیل را با چارت باربردای که معمولا در جرثقیلها تعبیه شده، کنترل نمایید.جدا از اینکه فعالیت شما برداشتن چند صد کیلو بار است یا چند ده تن بار، ذهنیت شما نسبت به کار باید یکی باشد.
  • همیشه پیش از شروع این سوالات را از خود بپرسید: آیا کاربر جرثقیل دانش و مهارت کافی برای کار با آن را دارد؟ چه مشکلاتی ممکن است در حین کار پیش بیاید و چگونه باید از آن جلوگیری کرد؟اینها تنها نکاتی کوچک بود که برای یک باربرداری صحیح باید مورد توجه قرار گیرد.پیشنهاد ما اینست که قبل از اجاره جرثقیل، با کارشناسان شرکت امیرکبیر در ارتباط باشید و از مشاوره تیم کارشناسی ما بهره مند شوید.

 

و در آخر اینکه

چرا باید جهت اجاره جرثقیل، به امیرکبیر مراجعه کنید

اگر در حال حاضر مشغول به انجام پروژه ای بزرگ هستید و به یک جرثقیل نیاز دارید، اما بودجه شما اجازه خرید آن را به شما نمیدهد، شرکت امیر کبیر اینجاست تا با اجاره جرثقیل و تجهیزات خود نیازهای شما را برطرف کند. امیر کبیر میتواند تجهیزات خود اعم از جرثقیل های boom trucks،  carrydecks، rough terrain cranes، crawler cranes و tower cranes در اختیار تمام شرکتها و سازمانها در سراسر ایران و سایر کشورهای خاور میانه قرار دهد. تمام جرثقیل های ما در بالاترین سطح کیفی و همه آنها محصول شرکتهای مشهور میباشند. ما تنها ماشین آلات با کیفیت بالا را برای اجاره ارایه میدهیم، زیرا میدانیم مشتریان ما برای پیشبرد پروژه های خود به بهترین آنها نیاز دارند. ما با تولید کنندگانی کار می کنیم تا مطمئن باشیم بهترین تجهیزات اجاره ای را به بازار ارایه میدهیم. چون میدانیم ایمنی، اعتبار و معیشت مشتریان ما به این تجهیزات وابسته است. ما درست مانند خودتان در موفقیت کار شما سرمایه گذاری میکنیم و به همین خاطر متوجه هستیم که هیج دلیلی برای ارایه تجهیزات و اجاره جرثقیل با کیفیت پایین وجود ندارد.

تعمیر و نگهداری منظم و دوره ای

امیر کبیر تکنسین های ماهری را در اختیار دارد که به طور منظم جرثقیل و تجهیزات اجاره ای شرکت را تحت کنترل، تعمیر و نگهداری قرار داده تا از آمادگی تجهیزات برای سخت ترین پروژه ها و سایتها اطمینان حاصل کنند. امیر کبیر مفتخر است تجهیزات اجاره ای خود از قبیل کامیون ها ، جرثقیل های carrydeck و سایر ماشین آلات را همیشه در بالاترین سطح کیفی استاندارد نگهداری می کند. در امیرکبیر ما تمام تجهیزات اجاره ای خود را گارانتی می کنیم و این باعث افتخار ماست که در موفقیتهای مشتریان خود سرمایه گذاری کنیم.

تیم با تجربه

شرکت امیر کبیر یک شرکت قدمت دار در زمینه امور اجاره جرثقیل، با سالها تجربه در صنعت میباشد. ما با کارشناسان و متخصصانی کار می کنیم که با تمام انواع ماشین آلات اجاره ای ما آشنایی کامل و دانش کافی در این زمینه را دارند. پس اگر خودتان مطمین نیستید که از چه وسیله ای استفاده کنید، تیم ما شما را برای انتخاب بهترین تجهیزات متناسب با پروژه راهنمایی می کنند. تماس بگیرید.

نرخ های مناسب

شرکت امیرکبیر مفتخر است که میتواند جرثقیل و ماشین آلات را با قیمتی مقرون به صرفه اجاره داده و در محدوده بودجه مشتریان خود به آنها خدمات ارایه دهد. قبل از اینکه قرارداد اجاره جرثقیل را با ما امضا کنید تمام جزییات در مورد صرف هزینه ها به شما توضیح داده خواهد شد. امیر کبیر برای ارایه راه حلهای مقرون به صرفه به مشتریان وفادار و مشتریان جدید خود متعهد میباشد.

خدمت رسانی سریع و کارآمد

این شرکت با در نظر گرفتن قید حساسیت زمانی پروژه های شما با شما همکاری میکند. همکاران ما قادرند در کمترین زمان ممکن نیازهای تجهیزاتی شما در زمینه اجاره جرثقیل را شناسایی کرده و آنها را به موقع در اختیار شما قرار دهند. در امیر کبیر هر مشکلی را که ممکن در سایت پروژه ها در رابطه با ماشین آلات با آن مواجه شوید، عیب یابی کرده و همکاران ما در امور اجاره جرثقیل ، زمانبندی ، هزینه ها و سایر امور مرتبط با کار همواره در دسترس و در ارتباط با مشتریان میباشند. اگر در حین کار به مشکلی برخوردید ما در کمترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام خواهیم کرد.

به ما اعتماد کنید

با وجود سالها تجربه ، مجموعه امیرکبیر اطمینان دارد که میتواند تمام نیازهای شما را در زمینه تجهیزات و اجاره جرثقیل ، با قیمتی رقابتی و سرعتی که مانع از به تاخیر افتادن پروژه های بزرگ شما شود، تامین کند. در امیرکبیر تمام هدف ما رضایت مشتری است. امروز با ما تماس بگیرید و ببینید چگونه امیرکبیر در همکاری با شما میتواند پروژه های شما را به سطح بالاتری از موفقیت برساند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *