5 دلیل برای اینکه جهت اجاره جرثقیل، به امیرکبیر مراجعه کنید

۵ دلیل برای اینکه جهت اجاره جرثقیل، به امیرکبیر مراجعه کنید

اگر در حال حاضر مشغول به انجام پروژه ای بزرگ هستید و به یک جرثقیل نیاز دارید، اما بودجه شما اجازه خرید آن را به شما نمیدهد، شرکت امیر کبیر اینجاست تا با اجاره جرثقیل و تجهیزات خود نیازهای شما را برطرف کند. امیر کبیر میتواند تجهیزات خود اعم از جرثقیل های boom trucks،  carrydecks، rough terrain cranes، crawler cranes و tower cranes در اختیار تمام شرکتها و سازمانها در سراسر ایران و سایر کشورهای خاور میانه قرار دهد. تمام جرثقیل های ما در بالاترین سطح کیفی و همه آنها محصول شرکتهای مشهور میباشند. ما تنها ماشین آلات با کیفیت بالا را برای اجاره ارایه میدهیم، زیرا میدانیم مشتریان ما برای پیشبرد پروژه های خود به بهترین آنها نیاز دارند. ما با تولید کنندگانی کار می کنیم تا مطمئن باشیم بهترین تجهیزات اجاره ای را به بازار ارایه میدهیم. چون میدانیم ایمنی، اعتبار و معیشت مشتریان ما به این تجهیزات وابسته است. ما درست مانند خودتان در موفقیت کار شما سرمایه گذاری میکنیم و به همین خاطر متوجه هستیم که هیج دلیلی برای ارایه تجهیزات و اجاره جرثقیل با کیفیت پایین وجود ندارد.

تعمیر و نگهداری منظم و دوره ای

امیر کبیر تکنسین های ماهری را در اختیار دارد که به طور منظم جرثقیل و تجهیزات اجاره ای شرکت را تحت کنترل، تعمیر و نگهداری قرار داده تا از آمادگی تجهیزات برای سخت ترین پروژه ها و سایتها اطمینان حاصل کنند. امیر کبیر مفتخر است تجهیزات اجاره ای خود از قبیل کامیون ها ، جرثقیل های carrydeck و سایر ماشین آلات را همیشه در بالاترین سطح کیفی استاندارد نگهداری می کند. در امیرکبیر ما تمام تجهیزات اجاره ای خود را گارانتی می کنیم و این باعث افتخار ماست که در موفقیتهای مشتریان خود سرمایه گذاری کنیم.

تیم با تجربه

شرکت امیر کبیر یک شرکت قدمت دار در زمینه امور اجاره جرثقیل، با سالها تجربه در صنعت میباشد. ما با کارشناسان و متخصصانی کار می کنیم که با تمام انواع ماشین آلات اجاره ای ما آشنایی کامل و دانش کافی در این زمینه را دارند. پس اگر خودتان مطمین نیستید که از چه وسیله ای استفاده کنید، تیم ما شما را برای انتخاب بهترین تجهیزات متناسب با پروژه راهنمایی می کنند. تماس بگیرید.

نرخ های مناسب

شرکت امیرکبیر مفتخر است که میتواند جرثقیل و ماشین آلات را با قیمتی مقرون به صرفه اجاره داده و در محدوده بودجه مشتریان خود به آنها خدمات ارایه دهد. قبل از اینکه قرارداد اجاره جرثقیل را با ما امضا کنید تمام جزییات در مورد صرف هزینه ها به شما توضیح داده خواهد شد. امیر کبیر برای ارایه راه حلهای مقرون به صرفه به مشتریان وفادار و مشتریان جدید خود متعهد میباشد.

خدمت رسانی سریع و کارآمد

این شرکت با در نظر گرفتن قید حساسیت زمانی پروژه های شما با شما همکاری میکند. همکاران ما قادرند در کمترین زمان ممکن نیازهای تجهیزاتی شما در زمینه اجاره جرثقیل را شناسایی کرده و آنها را به موقع در اختیار شما قرار دهند. در امیر کبیر هر مشکلی را که ممکن در سایت پروژه ها در رابطه با ماشین آلات با آن مواجه شوید، عیب یابی کرده و همکاران ما در امور اجاره جرثقیل ، زمانبندی ، هزینه ها و سایر امور مرتبط با کار همواره در دسترس و در ارتباط با مشتریان میباشند. اگر در حین کار به مشکلی برخوردید ما در کمترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام خواهیم کرد.

به ما اعتماد کنید

با وجود سالها تجربه ، مجموعه امیرکبیر اطمینان دارد که میتواند تمام نیازهای شما را در زمینه تجهیزات و اجاره جرثقیل ، با قیمتی رقابتی و سرعتی که مانع از به تاخیر افتادن پروژه های بزرگ شما شود، تامین کند. در امیرکبیر تمام هدف ما رضایت مشتری است. امروز با ما تماس بگیرید و ببینید چگونه امیرکبیر در همکاری با شما میتواند پروژه های شما را به سطح بالاتری از موفقیت برساند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *