20 شرکت بزرگ جرثقیل دنیا (قسمت دوم)

۲۰ شرکت بزرگ جرثقیل دنیا (قسمت دوم)

در قسمت نخست با شرکتهای ۱۰ شرکت از مجموعه ۲۰ شرکت برتر در زمینه باربرداری، حمل و نقل و اجاره جرثقیل، آشنا شدیم. در ادامه به لیست ۱۰ شرکت برتر می پردازیم:

۱۰- شرکت اجاره جرثقیل اسکس

شرکت اجاره جرثقیل اسکس متخصص در اجاره جرثقیل، از فروش جرثقیل ها و خدمات جرثقیل ها استفاده کرده است و به طور پایایی در طول ۴۰ سال به یکی از بزرگترین فراهم کنندگان جرثقیل های خزنده بازوی متحرک شبکه ای ، اتصالات حلقه ای و ماکسر، تبدیل شده است. با موجودی بیش از ۳۵۰ چرثقیل و اتصالات در ناوگان آن، اسکس دارای ابزار بلند کردن مورد نیاز شما برای پروژه های ساخت مرتبط با تولید انرژی، پتروشیمی، پالایشگاه ها ، تسویه آب، پل ها، بزرگراه ها، بیمارستانها، ساخت کشتی ها، و سازه های تجاری می باشد.

۹- باربرداری و حمل و نقل سنگین آلجابر

باربرداری آلجابر، عضوی از گروه آلجابر، متخصص در خدمات باربرداری سنگین و انتقال ساحلی و دریایی از اجاره دادن تا اجرای کاملا مهندسی و مدیریتی پروژه های “شرکت تا پی” متشکل از انتقالات زیر دریایی، انتقالات زمینی. بلند کردن محموله در مکان می باشد.

۸- حرکت دهندگان سانقوی

شرکت حرکت دهندگان سانقوی بزرگترین شرکت اجاره جرثقیل در هند می باشد، و به عنوان هشتمین شرکت بزرگ جرثقیل در جهان مطرح شده است. ناوگان آن شامل ۳۹۸ عدد از جرثقیل های تلسکوپی هیدرولیکی و جرثقیل های خزنده با ظرفیت های ۲۰ تن تا ۷۵۰ تن می باشد. دامنه کاری ما شامل اجرای پروژه های جامع، فراهم کننده های ابزارهای به خوبی نگهداری شده، صادرات خدمات تخصصی و نیروی انسانی با مهارت می باشد.

۷- هلدینگ تات هونگ

تات هونگ در دهه ۱۹۷۰ در سنگاپور به عنوان تامین کننده جرثقیل و ابزار بلند کردن ایجاد شد و از سال ۲۰۰۰ در برد اصلی بورس سهام سنگاپور قرار گرفته است. با اندازه ناوگانی با بیش از ۱۵۰۰ جرثقیل های خزنده، از راه دور و برجی که ظرفیت آنها بین ۵۰ تا ۱۶۰۰ تن متغیر می باشد، ما در مورد تناژ پیشرونده، به عنوان بزرگترین شرکت جرثقیلی در منطقه آسیا اقیانوسیه و هفتمین شرکت بزرگ دنیا، امتیاز بندی شده ایم. ما همچنین عنوان بزرگترین ناوگان جرثقیل های خزنده را در جهان و چین و دومین ناوگان جرثقیل های برجی را در جهان دارا می باشیم.

۶- اجاره جرثقیل و باربرداری آل

چیزی که ما در سال ۱۹۶۴ با سه برادر شروع کردیم، یک جرثقیل ساده، تعهد بدون تزلزلی برای کیفیت و خدمات بود که ما را تبدیل به بزرگترین شرکت فروش و اجاره جرثقیل در آمریکای شمالی کرد. این برای همه ما مهم می باشد و برای شما نیز باید مهم باشد، با ما تماس بگیرید.

۵- کارخانه جرثقیل ماکسیم

کارخانه جرثقیل ماکسیم دارای تخصص در اجاره و فروش ابزار بلند کردن از قبیل جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی، جرثقیل های زمینی ناصاف، جرثقیل های خزنده، جرثقیل های برجی، جرثقیل های کامیونی عمومی و کامیون های بازوی متحرک می باشد. با منابع غنی کارخانه جرثقیل ماکسیم، هر بخشی دارای ظرفیت برای فراهم کردن مدیریت، باربندی ، مهندسی، انتقال و منبع یابی از خارج از شرکت می باشد که تولیدات کارخانه ماکسیم را تبدیل به جامع ترین در این صنعت کرده است.

۴- آل

در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد، آل یکی از پیمان کاران نصب و حمل و نقل سنگین پیشرو جهانی با شبکه جهانی مرکز عملیات و ناوگانی بزرگ ار جرثقیل های سنگین، متخصص در انتقال و نصب ابزار، می باشد. فراهم کننده مهندسی، بلند کردن اجسام سنگین، انتقال، نصب، وزنه تعادل ، جک زدن، حائل زدن و خدمات وزن کردن در سراسر جهان می باشد، ما برای تجربه های مدیریتی و نبوغ مهندسی خود شناخته می شویم.

۳- لامپسن جهانی

لامپسن جهانی پیشرویی جهانی در صنعت بلند کردن و انتقال برای بیش از ۶۵ سال می باشد. در اصل به عنوان شرکتی باربری شروع به کار کرد، آنها به سرعت به نوآورترین و محترم ترین فراهم کننده ابزار و خدمات بارگیری در ایالات متحده و خارج، تبدیل شدند.

۲- سارنز

گروه سارنز به عنوان پیشرو در بلند کردن ابزار سنگین و انتقال مهندسی شده مطرح می باشد. با ابزارهای نوآورانه و با ارزش مهندسی، سارنز به مشتریان خود راه حل هایی نوآورانه برای چالش های بلند کردن و انتقالات امروزی پیشنهاد می کند.

۱- ماموت

برای بیش از ۲۰۰ سال، ما برای ظرفیت یگانه ابزارها خود شناخته شده ایم. اما این اعتماد مشتریان ما می باشد که ما به جایی که در حال حاضر هستیم، رسانده است. اعتماد آنها، مشوقی برای ۵۰۰۰ متخصص ماموت را برای تلاش کامل روزانه آنها و ایجاد تغییر واقعی در پروژه های سراسر دنیا، می باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *