5 کاری که لازم است قبل از اجاره جرثقیل انجام دهید

۵ کاری که لازم است قبل از اجاره جرثقیل انجام دهید

زمانی که برای جابجایی بار سنگین نیاز به جرثقیل دارید، جهت ایجاد یک فرآیند بهینه لازم است که مقدمات این کار را آماده کنید. آماده سازی و سنجش مقدمات کار باعت صرفه جویی در وقت و هزینه شماست. شرکت امیرکبیر در تمام مراحل اجاره جرثقیل، از طراحی تا اجرا همراه شماست و شما می توانید از نظرات کارشناسان ما نیز استفاده نمایید.

  1. اندازه گیری: با استفاده از داده ها و یا اندازه گیری دقیق از وزن بار مطلع شوید. همچنین مکان مورد نظر جهت نصب جرثقیل را تعیین نمایید. اگر قرار است بار از یک ساختمان برداشته شود و یا بر روی سازه ای قرار گیرد، ارتفاع مورد نظر برای باربرداری/بارگذاری را محاسبه کنید.
  2. موانع را شناسایی کنید. سایت خود را به دقت بررسی نمایید و موانع کار از جمله درختان، سیمهای برق و هر عاملی که مانع حرکت و باربرداری در سایت شما می شود را شناسایی کنید.
  3. بررسی زمین سایت: مکان مورد نظر جهت نصب جرثقیل را بررسی کنید، جنس خاک، نرمی و سفتی زمین، آیا زیر آن انبار یا کابل برق می باشد و ….
  4. اخذ مجوزهای قانونی: گاهی لازم است جهت نصب و راه اندازی جرثقیل، اجازه قانونی از سازمان ذیصلاح اخذ شود، بخصوص زمانی که عملیات باربرداری، در داخل شهر انجام می شود.
  5. درباره کابل بالابر فکر کنید: جهت باربرداری سنگین، به کابلهای بالابر احتیاج است تا بتواند بار را بالا کشیده و جابجا کند. کابلهای بالابر معمولا همراه جرثقیل عرضه می شود، اما چنانچه بار شما دارای ویژگی خاصی است  و یا شکل و یا اندازه خاصی دارد،لازم است تا نیازسنجی لازم از قبل انجام پذیرد.
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *